Umowy serwisowe
Dzięki trzem lokalizacjom serwisu Riello Delta Power w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu, znacznie skraca się nie tylko czas reakcji serwisu na zgłoszenie ale również rzeczywisty czas naprawy.
Umowy serwisowe, wykonywane przez serwis Riello Delta Power dostosowywane są do konkretnych oczekiwań klienta i obejmują zwykle takie dodatkowe usługi jak:
- Hot Line: 365 dni w roku, 24h
- Czas reakcji 3 — 6 godzin ( zależy od lokalizacji)
- Gwarantowany czas naprawy 6-24 h ( zależy od rodzaju i typu urządzenia)
- Urządzenia zastępcze podstawiane na czas naprawy przy skomplikowanych awariach lub zniszczeniach
- Zdalny nadzór stanu urządzeń objętych opieką serwisową Delta Power
- Dedykowany do urządzeń konkretnego klienta zestaw części zamiennych
- Dostarczanie „sztucznego obciążenia" i wykonywanie przez Delta Power prób pod obciążeniem, gdy nie można wykonywać rzeczywistych przełączeń na zabezpieczanym obiekcie.